Uppe med tuppen

Igår kväll gick vi i säng tidigt, så idag steg jag upp i ottan. Skönt...Dottern ringde och berättade om sin första arbetsdag som domstolssekreterare på tingshuset i Karlskrona.  Hon hade blivit så välkomnande, de hade till och med satt en blomma med ett välkommen kort på hennes skrivbord. Sedan guidades hon runt i hela byggnaden för att bli presenterad för alla nya kolleger. Hon var så glad, så glad. Hon berättade också att hon ska bli faster igen (andra gången) Hennes svägerska hade precis som min kollegas hund fått till det på semestern;D så nu blir det bebis i maj. Grattis E och A och lycka till med graviditeten. Behöver ni tips så går det bra och komma till mig. En gång i tiden var jag en hejjare på detta. Lite ska jag nog kunna dra till minnes. Kommer åtminstonde ihåg att jag i andra graviditeten spydde i tre månader...
Nu ska jag ut och lufta dogisarna innan jobbet. Ha det bra idag....
Ps. Jag är såååå stolt över dig gumman. Å vad tyckte du om Systerns planer? Underbara töser...mammas flickor.
Sen får jag inte glömma min duktige kockson, som tydligen trivs hur bra som helst och får hur mycket rosor som helst av sin omgivning. Han kommer att bli något stort, det vet jag.  Jag bara ryser som mormor sa.

Kommentarer
Postat av: Stora Dottern

Hela familjen jobbar och står i :D Jag trivs kanon på jobbet. Allt är nytt och spännande, eget kontor å allt ;) Idag har jag suttit i möten nästan hela dagen. Är i princip advokat nu, iallafall regält hjärntvättat av all ny information - men det är super intressant!

Jag blir inte faster, MOSTER - stolt sådan.



Jag saknar Er mamma, och jag längtar efter att få hälsa på Er igen... och i din trimstudio. Så fint och proffsigt - att du har eget företag. Du är så duktig. Min mamma!



PUSS

2008-09-02 @ 17:58:51
URL: http://www.missmilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0