Underbare lille Pompe och hans goa blöta nos


Visst är han den vackraste Cocker ni sett. Han är så ljuvlig, sen är han mammas lille prins. Han går hack i häl med mig sätter jag mig har jag hans huvud i mitt knä och på natten ligger vi och skaver ryggrad med varandra. På morgonen vaknar jag av att han pussar min kind med sin blöta nos. Vem skulle inte bli lycklig över ett sådant uppvaknande? När sambon jobbar natten och det blir lite ensamt här hemma så är det guld att ha Pompe och Mojje här.

  Idag tog vi sovmorgon allihop. Det är bland det bästa med att vara egen. Ingen kan tala om när jobbet ska börja....Självklart vill jag ha massor av kunder och börja jobba redan i ottan. Men där är jag inte ännu så då passar jag på att ta det coolt medans jag kan. Så idag började inte arbetet förrän halv ett:)
Fast dagen har varit lugn...som en vanlig måndag.
Hemma igen så hade sambon gjort en ljuvlig middag som vi avnjöt framför TV. Inte så romatiskt kanske men jäkligt gott..
Nu har vi precis kommit hem från en långrunda. Kvällen var fin när vi steg utanför dörren men halvvägs började det störtregna så vi blev dyngsura både utanpå och innanför. Idag är det också 1 september  vilket innebär att Royal Canin har höjt sina priser drastiskt. För er som inte visste det innan är det en regälhöjning....
Själva laddade vi upp förrådet i förra veckan och tjänade flera hundralappar på det....så vi är nöjda
Nu får ni alla ha en god natt sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0