Tisdag

Pojkarna är hemma igen efter sitt äventyr borta i Karlskrona och det är jättemysigt. Det var extra mysigt i morse då båda våra älsklingar väckte mig med blöta pussar över hela ansiktet. Pompe tog sig även ett slick i mitt öra...
Nyss kom vi hem efter vår kollektiva hundpromenad, samordnad av Rickard och Jenika som har Polly och en ny liten ljuvlig varels som kallas Zero och en hel massa andra namn.
Vi var ett litet härligt gäng som tillsammans tog en lång härlig runda i utkanten av vår vackra stad. Vi pallade till och med någa äpplen från en trädgård att ha som färdkost....Lite spänning hypar ju upp det hela lite.
Idag har det varit ett riktigt drag på jobbet. Nu börjar bookningarna sätta fart ordentlig och jag är så jätteglad. Min handledare tycker att det går bra så det är bara att köra. Nu kommer jag snart köra utställningstrimning på Cockerspaniel, Springer spaniel också för finns en stor efterfrågan för just det. Sista kursen går jag den 18 okt.
Nu ska jag snart börja bygga min hemsida. Detta har jag aldrig sysslat med tidigare och inte heller haft något intresse för att ha en sådan. Men nu är det rätt läge för en sådan, speciellt för mina kunder.
Go´natt alla trevliga och ödmjuka människor. Tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Wiii internet funkar igen! Grannarna renoverar och drog ut comhem jacket, varav vårt internet legat nere OCH vår tv i nästan en vecka. Illa.

Vi ses i helgen. Puss

Ps. Jag och Mijo kom precis hem från hundpromenaden på hundbiten, vi är helt slut.. båda två. Phu..

2008-10-01 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0