Time fly

Redan torsdag, veckorna bara flyger iväg. Gårdagen var intressant. På eftermiddagen fick jag och kollegan massor ideér om hur vi ska utveckla salongen med spa och allt. Rörmockaren var där och konstaterade att det inte fanns några hinder för honom att installera ledningar och avlopp. Så nu ska vi själva försöka konstruera det vi ska ha. Spännande...
Nu på morgonen har vi först varit och lekt med Bella och Blenda i hagen, efter det var vi och åt frukost på jobbet. Så mysigt....goa frallor och kaffe. 
Nu ska jag in i duschen innan det är dags att åka tillbaka och jobba. Funderar på om jag ska slänga in lite blondering i håret för utväxten är alldeles för långt gången. Men det får nog vara till ikväll....
På tal om blondering, kom jag att minnas en gång för många år sedan. Då jag fick för mig att jag skulle hinna lägga några blonda slingor i luggen innan jobbet, men tiden var knapp så det var stressigt.
När de suttit i en stund och skulle jag gå in i badrummet, för att se hur de såg ut, sprang jag rakt in i dörren som stod halvt öppen. Det blev en jäkla smäll, rakt över ögat, ner på kinden och lite i pannan. När jag sedan stod framför speglen och tog av foliet som suttit runt slingorna fick jag en chock. De var alldeles gula, plus att medlet gjort en stor oformlig ring högt uppe i hårfästet, typ en Lasse Lönndahl lock. Sedan blev det inte bättre av att jag hade en blålila rand, och ett svullet öga... 
Snacka om att gästerna på restaurangen tittade storögt på mig...
Nu måste jag sticka!!!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Nu har du kommit igång riktigt, ideerna flödar,vad kommer härnäst!!? Var får du all energi ifrån: ) Blev Pompe fin i sin nya frisyr?

2008-09-12 @ 13:44:31
Postat av: Maritzi

Ja, nu rullar det som sjutton och det är superkul:)

Energi finns det hur mycket som helst av..

Pompe blev jättefin...Ska lägga ut en bild så fort jag tagit den. För det däremot sackar hela tiden efter.

2008-09-12 @ 15:07:39
URL: http://maritzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0