Ny dag...

Kom in i salongen nu på morgonen och upptäckte att en av mina väggfasta speglar rasat i golvet och gått i tusen delar. Vidskeplig som jag är svor jag en lång ramsa, men känner ändå en viss osäkerhet inför de kommande 7 åren.
Det är ju fanken att jag fått lära mig alla dessa gamla sägnerna...förmodligen har jag också, omedvetet, prakat dem på mina barn... Förlåt...
I helgen var vi återigen hundvakt åt Kitty (kusinens).  Killarna tycker det är skitroligt. De busar hela tiden. När vi åkte till skogen för att plocka lite svamp to vi även med grannens Gobby. Så då var det 4 vilda hundar som sprang lösa...och hej så skoj de hade. Någon svamp blev det tyvärr inte. Sökandet  upptogs mest av att leta efter hundarna som sprang upp och ner över åsen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0