Nu härlig dag

Fast nu har jag ett riktigt I-landsproblem. Vad ska jag klä på mig? Först är det kyligt på morgonen, sen blir det hett framåt dagen.  Sedan vet jag ju aldrig om vädret kommer att bli finare för här i H-håla växlar det som sjutton mellan regn och sol.
Jag längtar till den riktiga hösten så jag kan krypa in i min fina Marimekkokofta, som bara hänger i gardroben för tillfälligt  och ett par skyssta, svarta stövlar att dra  på. Visst är sommaren skön men stilmässigt är den tråkig...
Nu är jag på jobbet där det är massor att göra men jag väljer att hänga på nätet. Ibland har jag ett sådant motstånd med att komma igång. Sen surar jag över att jag missade loppisarna igår nere på HIF och på Pingstis. Trodde nämnligen att det var tisdag idag. Får väl dra upp på sopvaruhuset Ekorren och Röda Korset istället...
Ha a nice dag.

Ps. Förlåt Misan men du känner din mamma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0