Mammas mat

är den bästa, eller hur. Mina barn kommer till mig för att äta den och jag åker till min mamma. Idag bjöd hon på sin fantastiska fiskgryta med äppelkaka till efterrätt. Mums och tack...
Innan middagen tog jag, sambon, Mojje och Pompe en lång tur uti skogen. De (vovsingarna) är som galna. De far framochtillbaka, uppochner över åsen. Så härligt att se. Vi glädjs så mycket åt dessa två underverk.
Härefter har vi haft tvättstugan, lika trist som alltid. Tvätthögen tar ju aldrig slut, även om jag tycker att allt har fått gå med. för när kvällen kommer så är det en ny jättehög med smutstvätt. Nog om detta ämne.
Imorgon ska vi till Sofiero och roa oss med hundutställning. Nu ska jag inte glömma kameran!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0