Lördag.

Igår tog jag hem en liten go tjej. Hon är helt ljuvlig. Förstod inte att hon bara, helt enkelt, accepterade att jag tog hem henne för jag hade aldrig träffat henne tidigare. Men det gick hur bra som helst. Tror ni killarna var nöjda när hon kom???
De visste inte till sig av glädje. Pompe började oja sig som scoobydoo och Mojje sjöng serenader. Sambon gjorde inte riktigt som dom men blev lika betagen. Nu vill vi ha henne här för alltid, hon passar så bra, som en liten pusselbit som länge varit saknad.j
Fast dessvärre  kommer detta nog inte att hända. Malin är nog för fäst vid henne för att bara släppa iväg henne helt utan vidare.
                                         
Imorgon ska Jojjo, som tiken heter, och jag till Asarum på utbildning (vi har tjuvstartat lite redan).
Förresten så blev jag och mina kolleger kostrådgivare i onsdags. Det var en tuff kurs, med ett hav av information och vetenskapliga studier som skulle inpräntas, men vi klarade oss galant.  Kanske blir det ytterligare ett diplom att hänga på väggen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0