Idag den 24 sept

Är det min underbara ängels fördelsedag. Hipp Hipp Hurra!!!

Tänk, att för 24 års sedan låg jag med ett ton värkar så här dags. Inte förrän nästan halvfem på eftermiddagen behagade den här damen att göra entré. Där kom hon ut, och hade de största blå ögen någon någonsin sett på en bebis. En liten, fyllig röd pussemun och väldens längsta naglar. Dessa signum är fortfarande hennes.....
En vackrare dotter kunde jag inte önskat. Dessutom är hon otroligt intelletuell, bright, klippsk och helt enkelt underbar...
Mammas flicka. Grattis på din födelsedag..Vi älskar dig och du betyder mest för oss alla. Grattis Grattis

Kommentarer
Postat av: Maggan

Dottern är lik dig tycker jag. Hade du o lånehunden en bra dag i söndags? Är det en shnauser?

2008-09-24 @ 21:11:34
Postat av: Maritzi

Vi hade en fantastisk dag. Vilken liten ljuvlig tik hon är. Jag blev helt supriced. Inte visste jag att schnauzer var så goa. Nu vill vi ha en själva får väl se.....:D

2008-09-27 @ 18:11:10
URL: http://maritzi.blogg.se/
Postat av: Dottern

Tackar Tackar för gratulationerna! Jag hade en kanon dag och en ännu bättre kalasdag i lördags :D Ser fram emot att träffa dig i helgen! Puss

2008-10-01 @ 19:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0