Home and safe

från turen till Karlskrona. Det har varit en lång och givande dag med massor av inspirerande info.
Hann till och med krama om dottern en liten stund. ÅÅÅÅhhh vad jag saknar dem, mina barn alltså.
Det var plågsamt att vara i staden och inte få se dem alla. Visst den mellersta bor nu i Stockholm, men bara att få se dem fyller hjärtat ett tag framöver. Stordottern är härlig så, hon har alltid rum för sin mamma....Tack för att du kom och kramade mig.
Tyvärr han jag inte besöka hennes nya arbetsplats men det kommer jag att göra nästa gång och det blir ju snart. Redan helgen runt 4 okt. Då är det födelsekalas för hela slanten. Men jag har lyckats förena nytta med nöje även denna gång. Det bler en utbildning med riktigt proffisionella trimmare....sen så är jag klar. Intensivt men underbart.
Nu ska jag krypa i säng med mina goa, underbara vovsingar så God natt alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0