Go´morron

alla morgonpigga. Idag är vi uppe med solen..just nu är kl 7. 20 och vi har redan varit igång i två timmar. Nu ska jag in duschen, vilket jag dragit mig för lika länge som jag varit vaken. Värmen är nämligen avstängd  och det är därför svinkallt i badrummet. Det är fakstiskt iskallt i hela lägenheten. Just nu sitter jag med mina skidstrumpor och tjock träningsoverall på för att inte frysa.
Idag ska vi en tur till Karlskrona. Jag hoppas på att det ska bli ett utrymme för att hälsa på dottern uppe på tingshuset...Sonen också för den delen men jag vet inte riktigt var han håller hus, han hör ju aldrig av sig. Fast han har jobbat som en tok hela sommaren och jag om någon vet hur det är inom hans bransch...när man väl var ledig kröp jag in i ett hörn bara för att vara ifred. Nu tror jag i och för sig inte att han gör detsamma. Han har nog någon liten flickvän som han kryper intill....
Ha en bra dag så hörs vi i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0