Glömde

nämna....
Att jag idag upptäckt något som länge varit gömt, eller helt borta. Nämligen min egen häck...
Enda sedan i morse har jag haft så jäkla mycket värk runt höfterna, ryggeslutet, ner på låren och runt om...
Det var skittrögt när jag skulle resa mig ur sängen i morse och många hackiga och stappliga rörelser när hundarna skulle rastas. Jag tänkte, att vad fanken har hänt. Är det efter trimningen igår? För visst var det obekvämma strällningar, men ändå...
Men så nu kom jag på varför....Jo. Det är ju efter bergsbestigningen i söndag....Det var ju regält högt när vi skulle upp och inte var det lättare att komma ner...sedan tar det alltid några dar innan träningsvärken kommer...Plus att mina sätesmuskler inte är de största och ens där...Nu har de alltså vaknat till liv och gjort sig till känna.
Då finns det kanske lite hopp om en Madonna as trots allt ; D

 Sådan här finns det väl inget hopp om att man kommer att se ut.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0