Ensamma hemma

Igår övergav sambon och Mojje Pompe och mig för att åka och besöka släkt och vänner i Karlskrona. Visst, det kan väl vara skönt att bara få rå om Pompe lite men vi saknar dem andra så mycket.  Vi ville inte ens vara hemma igår, utan stannade ute och lekte med kompisar tills solen gick ner. Visserligen gör den det ganska tidigt nu.
Idag har jag Pompe med mig på jobbet. Han vankar här fram å tillbaka och ojar sig för kollegan har en tik med sig som är i höglöp. Hon är inte här inne utan sitter i bilen utanför men han känner det. Stackarn...
Vid ett tiden ska vi ner till Hässleholmsgården för att ta en lång, härlig, och vild runda. Det var ett tag sedan vi var i skogen för sambon har ju inte varit så fit.
Imorse fick jag mitt diplom som kostrådgivare och en pimps att ha på bröstet. Kul! Diplomet får jag väl rama in och hänga i salongen. Ha en gottig dag i solen så hörs vi i kväll.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Nu har du ju ett diplom. Det blir säkert fler.

2008-09-29 @ 08:33:10
Postat av: Maritzi

Åhh nej, det finns många flera...

Och fler ska det bli!

2008-09-30 @ 09:20:08
URL: http://maritzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0