En tur till TEBA i Höör

Äntligen har jag fått tag i rätt underullsknivar...det finns ju hur många som helst och hur ska man veta vilken som är bäst? Det ända jag var säker på var att den inte skulle vara för vänsterhänta. Nu blev det både en McClell och en Mikki. Plus en som var speciell för Cockerspaniel. Tror ni Pompe är fin nu??? Kniven för honom var fantastisk. Resultatet kunde inte blivit bättre.
Och för alla er som inte provat på att använda lavastenen ännu, GÖR DET!



Fram till idag har jag användt "Mars" underullskniv med 20 st skär och tyckt den var super, fast det är slut på det nu. Jag kommer nog aldrig mer att använda den på Cocker.
Idag skulle jag stått på höstmarknaden i stan men det blev inte så för natten har jag ägnat åt magont och vakenhet. Har inte sovit en blund på hela natten. Så jag har varit så jäkla trött idag....gått som i en såpbubbla...omgivningen har ekat omkring mig.
Fast nu är det bättre, mycket bättre. Pompe och jag har busat en stund. Han är så gosig och hjärtlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0