Snart färdig

för idag....Veterinären kommer och övertar min salong strax så då funderar jag på att ta en tidig hemgång för en gång skull. Vädret är ju strålande och det hade varit kul att ta hundarna till skogen några timmar. Kanske med en termos och macka...:)
Just nu ligger min kollega här på alla fyra och mjölkar Fialoppan för hon är sprängfyll. Kommer själv ihåg hur det kändes en gång i tiden. Inte kul, vad jag minns.
I morse har en liten sex månaders Schnauser varit här och trimmats. Han blev så fin så, plus att han var så jäkla duktig för att vara så liten. Och nyssens en liten blandis som var sockersöt. Även han var en utmärkt "(k)hund".
Imorgon ska jag och kollegan ut på inköpsresa i Skåne, skitkul. ÅÅÅÅHHHH vad jag ska spendera :- :- :- :- Hoppas åtminstonde att få komma hem med ett hundbadkar, får väl se om vi hittar ett bra fynd. Uppdaterar om detta i morgon.
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0