Måndag morgon...

Trodde att lilla Fia skulle, kanske, börjat valpa tills idag. Men hon mötte mig så glatt här på morgonen med lika tjock mage som i lördags....Får väl istället gå fram försiktigt här idag så jag inte råkar trampa på någon liten lurvig sak.
Snart kommer dagens första kunder, två russlor, hanar på 1 år vardera. Det blir säkert livat...
Helgen har vi ägnat åt att vara hundvakt åt både dotterns Mijo och kusinens Kitty. Kitty kom redan i fredagskväll.
Så det har varit en intensiv helg. Bara vägen bort till hundgården med alla hundarna var förödande. Vilken cirkus...väl inne, ville jag inte gå ut igen. Utan jag stod kvar inne i rastgården i 1,5 timme för att samla mod och ork .
Men i det stora hela, om man ser på det objektivt, gick allt bra. Hundarna hade det jättekul ihop och det var huvudsaken. Sen att sambon och jag inte fick sova en blund på två nätter, för skällande hundar, kan väl så vara...
Igårkväll när gästerna lämnat oss så mös vi med en bra film och bara slappade, alla var trötta.
Ha en bra dag alla...


Kommentarer
Postat av: Helena

Kära Kollega, nog blev det livat alltid. :-) Med hopp om en lugnare tisdag.

Kram

2008-10-13 @ 20:05:03
URL: http://www.helenaofia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0