Idag är det

riktigt kallt. Så nu får man leta upp vantarna och mössan som ligger gömda någonstans sedan förra vintern.
Dottern ringde i gårkväll och berättade att hon var så sjuk så sjuk....förkyld, feber, frossa osv. Det går visst något sådant här nu och det är så jobbigt. Håller tummen att jag inte blir drabbad för det är inte kul att ligga sjuk. Speciellt inte nu när jag är egenföretagare.
Idag ska två schnauzrar ryckas, ett jobb som tar på krafterna. Men när man väl är färdig och ser hur bra det blev så blir man så nöjd.
Förresten glömde jag berätta igår att vår lille Pompe hade sin födelsedag. Vi firade den först på morgonen med lite sång och morgon macka med leverpastej som han älskar. Han älskar att fika....Senare under dagen busade han med kompisarna och sen på kvällen fick han en boll som han snabbt tog död på. Sådan är han.

 Pompe

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Mamma, nu är jag (försöker) aktiv med bloggen/sidan igen.. glöm inte titta in ibland! PUSS

2008-10-08 @ 15:46:14
URL: http://www.missmilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0