Hej, Hå vad tiden springer iväg...

Redan söndag.
Helgen har vi tillbringat i lathetens tecken. Myst och pyst med långa skogspromenader, lekar och trevligt umgänge.
Skulle varit på kurs i lördags men ställde in denna. Vi hade nämligen funderingar på att åka en tur till K-na då dottern kommit hem från Stockholm över helgen. Tyvärr, på grund av omständigheter, blev det inte så.
Veckan som gått på jobbet har varit hur bra som helst. Veckan började visserligen i panikens tecken, riktigt jobbigt. Men redan på tisdagen var detta glömt för då kom Fia´s fem valpar till världen. Sedan på Onsdagen hade vi vänner och föräldrar på frukost eftersom jag fyllde år. Kanon att fira kalas redan på morgonen.  Efter detta bar det iväg till jobbet där det var full rulle, som vanligt. Och på kvällen mellan 18.30 och 22 var jag på kurs i presentationsteknik...
En händelserik vecka, därför kände jag bara för att ta det lugnt i helgen.
Upptäckte förresten precis, när jag satte mig med laptopen i knäet att den  kraschad i ena hörnet.  Först blev jag orolig att den inte alls skulle fungera, men det gjorde den, uppenbarligen. Fast jag kan inte minnas att den rasat i golvet. Lite konstigt. Jag undrar verkligen hur den har blivet så här....
Ha nu en god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0