Fint va???

 Här är jag i min fina salong med Jojjo och Pompe. Här trivs jag så jäkla bra, bättre kunde jag inte ha önskat...Åh kunderna sen, de är helt underbara. Att det finns så många underbara människor. Sen det här att få jobba med hundar, det har varit en dröm i snart två år. Tänk er själva, att få jobba med det som ni drömt om länge. Det slår allt:D
På onsdag är jag med i min första annons som kollegan satt in i Norra Skåne, spännande. Vad det sen kommer att  stå i den talar jag inte om, det får ni själva läsa.
Idag har jag träffat de fem små valparna för första gången, tror ni de är söta  och alldeles ljuvliga? Kollegan hade satt upp restriktioner framför den lilla korgen där det stod "Se men inte röra" hur lätt var det då? Inte lätt. Fast själv hade jag hade lite tur i fikapausen. En av valparna hade lyckats krypa ur och hamnat på golvet., blixtsnabbt var jag framme och lyfte tillbaks den och la den hos mamma Fia. Fast innan jag la ner den passade jag på att nosa den lite i nacken. För valpar luktar ju så himla gott...eller hur. Annars är vi jätteduktiga allihopa, vi låter dem verkligen vara ifred. Det trodde aldrig jag, inte om mig själv åtminstonde.
Ha en god kväll. 

Kommentarer
Postat av: Dottern

GUUD vilken fin bild! Du är så fin mamma och jag är så glad för din skull :D

Ses snart! Puss

2008-10-20 @ 22:26:15
Postat av: Nyfiken

Hittar inte din annons i Norringen, var är den och vad stod det i den?

2008-10-22 @ 08:51:09
Postat av: maritzi

Nyfiken: Jag figurerar med "gratis kloklipp" i Tails annons. Men min logga kom inte med. En liten miss...Nu är den ur tiden, erbjudandet gällde bara i fredags. Är det något annat du undrar över så får du maila mig på [email protected]

2008-10-27 @ 12:18:37
Postat av: Nyfiken

Åh vilken otur, du har ingen hemsida eller något. Skulle vara spännande att se vad du mera har att erbjuda. Jag kan själv klippa klor på både min hund och katt, men lite lyxig pälsvård skulle kanske aldrig vara fel.

2008-10-27 @ 20:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0