Vad har hänt här då????

Det är inte bild på lilla Sessan(den kommer snart) men hon ser ut ungefär så här.
Nu ni ska ni få höra...Vi har blivit föräldrar till en liten, söt ängel på 3 år. Hon heter Sessan, enligt oss, och är helt ljuvlig. Hur blev det nu så här då? Jo, vi blev förfrågade om vi kunde ställa upp på att ta hand om denna lilla, då familjen som ägde henne inte kunde ha henne kvar på grund av omständigheter. Direkt när vi fick höra om hunden så tänkte vi, självklart, vi ställer upp. För vi har svårt för det här med hundar som hamnar i kollisionskurs med sin omgivning.
Så efter ett besök hos matte åkte vi och hämtade lilla gumman och tog hem henne hit. Och det, peppar, peppar går skitbra. Än så länge....Pojkarna gillar henne skarpt för hon låter dem vara ifred när de är inne.
Ja, så nu har vi plötsligt 3 härliga hundar i en salig blandning. Kul!
Snart kommer jag förresten att ambulera mitt företag. Vilket innebär att jag även kommer att ha möjlighet att komma ut till kunden, i dennes hem vid behov. Redan har jag två hela veckor fullbokade i nov och dec, kanon va:D
Vi är så glada och tacksamma för allt det fina som hänt det sista halvåret.
God natt alla goa bloggare och läsare..

Kommentarer
Postat av: Dottern !!

VA?

2008-11-08 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0