Ooooo

Äntligen datortillgång, det är ju hopplöst att inte ha någon egen fungerande längre....
Idag är det ondag och hittills har det varit fullt upp här i butiken. Det är omorganisation hela tiden. Vilket innebär att vi i ena stunden ställer upp eller hänger upp något för att i nästa stund ta bort allt igen för att göra något helt annat. Ett evigt pusslande för att allt ska bli till det bästa.
Själv har jag haft lite körigt men så är det ibland. Det är bara att ta nya tag....
Nu på morgonen har vi snackat om julskyltning något som personligen känns så långt borta. Tiden går så fort, eller hur. Nyss låg vi på playa del a Gold eller satt vi i Hembygdsparken på kvällarna och grillade och spelade kort med vännerna. Times flyes....
Jag har förresten stylat frisyren lite. Satt i svarta slingor i det blonda håret. Rätt fräckt faktiskt...
Ha det gott 

Kommentarer
Postat av: Dottern!

Mamma, du ringde mig igår och yrade om något..

Ska du komma? Har du fått trim-uppdrag! :D



Min mamma gör karriär!

PUSS

2008-11-07 @ 10:28:01
Postat av: Mamma

Jo jag kommer v 47 och v 50. Kul va...Jag kommer visserligen ha fullt upp dagtid men kvällarna kan vi ha för oss själva och bara mysa myyysa. perfekt va..Pusssskrammmammmma

2008-11-07 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0