Onsdag

och hela butiken är julpyntad och fin. Hela dagen igår höll jag och M på med att försöka få ihop något tilltalande i
skyltfönstrena, hela två stycken dekorerbara. För er som bor häromkring får ta sig hit och titta....


Ikväll ska jag inte missa "Det okända" för det handlar om något riktigt otäckt efter vad jag förstått. Någon spökar i ett ridhus.....Spännande..Hua.
Hemma är vi inte ens i början av något julstök, känslan av jul har inte infunnit sig. Det var ju nyss sommar, eller iallafall höst.
Denna jul ska vi vara hemma själva, och bara mysa och ta det lugnt. Jag jobbar ända in till julafton så det känns skönt att det blir så här.
Ju äldre jag blivit ju mer vill jag ha det lugnt omkring mig. Inte för att jag är lastgammal, men när det kommer till att stöka och böka. Umgås sent in på natten så, Nej tack! Sängen kallar redan vi halv 10....
Ha en härlig onsdag för det ska vi ha här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0