Trött och slö...

Hu, idag har jag varit helt slut...nog förkylningen som spökar. Vi skulle ut i skogen å la la la, men det blev sofflocket istället. Visserligen var jag igång tidigt som vanligt men sen vid tolvtiden försvann all kraft. Jag hämtade min deckare och tänkte att jag kunde läsa en stund. Jag och båda vovvarna kröp ihop i soffan men det tog bara 2 minuter sen sov vi alla tre....när jag vaknade efter 1,5 timmar hade jag lakansträck över halva ansiktet...snyggt. Varför blir det så när man somnar mitt på dagen? En fråga till som bara gäller när man somnar på dagen; Varför dreglar man så mycket? Det händer ju inte på natten.
Konstigt, eller gäller det bara mig?
På eftermiddagen var jag hos Grannen där kennelmamman var för att trimma vovsingarna. Tvebak hade också passat på att komma för han hade blivit lite buskig i pälsen. Alla som trimmades blev så fina...Mojje fick ett nytt ansikte eftersom vi tog bort mustaschen som har varit yvig och brun den sista tiden. Nu ser han så ren och fräsch ut....Pompe fick lite trimning vid öronen, inga stora förändringar...
Nu ska jag gå och dra täcket över huvudet, hoppas att energinivån stigit tills i morgon....Gónatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0