Söndag i Hlm

Hej alla bloggers, har ni också slappat idag? Det har jag gjort. Den sista veckan har jag sovit så dåligt eller få timmar vilket resulterat i en enorm slitsam trötthet. Senast igår vilade jag middag två gånger. Kunde bara inte hålla ögonen öppna. Men så inatt har jag fått sova hela natten plus halva förmiddagen för vovvarna väckte oss inte förrän halv tio, skönt. Idag har jag varit pigg och glad....
Sambon börjar repa sig efter operationen som gick bra. Han hoppar omkring här hemma och det lustigaste är att vanligen sitter han mer än gärna på häcken men nu när han måste sitta så stuttsar han omkring och gör alla möjliga uppgifter. Han kanske skulle vara nyopererad lite oftare eller så är det som för mig för åtta år sedan. Då  opererade jag axeln efter operationen skulle jag,som vanligt, röka (var storrökare då) men det gick bara inte. Plötsligt var jag inte röksugen längre, efter två veckor och inget sug som infunnit sig kastade jag asken i  papperskorgen. Det måste ha hänt något på operationesbordet som gjort att jag inte längre kunde röka. Jag har inte sedan denna varit röksugen en enda gång, visst är det konstigt? Men som många andra idioter började jag snusa därför att jag var rädd för att jag skulle börja röka igen, trotts att det gått hela två månader. Jag tvingade mig till att snusa. Jag satt och tryckte in prilla efter prilla som initialt gav mig en hel del illamående och magont men snusa skulle jag???? Ibland är jag riktigt dum.....

Idag har vi köpt oss en riktigt fin digitalkamera så nu ska jag kasta den gamle med stativ. Nu ska jag äntligen få ta bra bilder igen även om jag först måste lära mig kameran. Förresten har vi en digital redan som vi köpte i Norge men den har låst sig i hela objektivet, det var en billig variant så det är kanske därför + att den i kyla tar en bild sen sluter den sig, helt usel alltså. Så snart barn kan vi ta den där familjebilden vi tänkt ta de senaste tio åren. Tack för att ni hållt ut...


Kommentarer
Postat av: Malin

Då blir det paparazzi i hagen då ;)

2008-01-20 @ 19:58:30
URL: http://www.exoticsnacks.se/
Postat av: maritzi

Ja det kan du räkna med, bara jag kan reda ut manualen...

2008-01-20 @ 20:48:27
Postat av: Malin

Automatic... ;)

2008-01-20 @ 23:49:22
URL: http://www.exoticsnacks.se/
Postat av: maritzi

Ja visst så det ska nog inte vara så svårt. Vi må pröve..

2008-01-21 @ 10:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0