Så var det med den stundande turen....

Medan jag skriver detta och det ljusnar mer och mer ute ser jag att snön sakta försvinner....synd, synd, synd...jag blir inte bara sur utan jag blev sur om fötterna och långt upp på byxorna, när vi var ute, av allt slask.
Då blir det väl ingen skidåkning idag! Nu regnar det och det är tö ute. Så jäkla typiskt : (
Där hade jag planerat och myst inför stundande skidtur och nu vet jag inte vad som kommer att hända. Är det någon som har några tips på aktiviteter när väderleken är så här? Helst inte som man gör hemma. Annars får jag väl sitta här och blogga hela dagen. Det är i och för sig kul det med. Fingrarna får lite motion och mellan varven  går jag ut med hundarna som genast efter morgonrundan somnade här i soffan? De är helt utslagna, ok vi har nog varit ute i en och en halv timme. Vi tog en lite längre runda idag för att Pompe ska bli mer känd med omnejden där vi bor. Han älskade ankorna i Hembygdsparken, han satt gått och väl en kvart och bara studerade dem medan Mojje höll vakt. Han gör så när jag är upptagen med Pompe, Fantastiskt ,eller hur?

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Jäkla blaskväder, blir ju helt kall och blöt om fötterna och Mijo blir bruuun!

2008-01-06 @ 23:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0