Nytt år och lite trött i hatten

Gott nytt alla! Igår natt när jag skulle ringa och önska mina barn, min mor och far, syskon osv fick jag givetvis ingen kontakt. Alla linjerna var upptagna eller var det nätet som var överlastat, Typiskt! Så till er alla Gott Nytt år...
Vi var som skrivet tidigare hemma hos Grannen för att avsluta å inleda det nya året. Vi hade jätte trevligt. Vi hade alla bidragit med maten vilket var en ren succé. Inledde med hummersoppa, varmrätt var vildsvinsstek med kantarellsås mums, och dessert aftereight gratinerade päron med vaniljglass. Allt skjöldes ned med olika goda viner. Jag var berusad redan efter första glaset, dricker ju aldig annars, fast idag känns det helt ok trotts allt. Var faktiskt lite orolig för att bli bakis, jag verkligen avskyr det. Nu ska jag titta på en film och bara mysa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0