Nu har jag gjort det..

Tro det eller ej men nu har jag klippt av håret. Jag kan få sådana ideér ibland, som tex när vi bodde i Norge. Då skulle jag bara gå på toa, när jag kom ut därifrån hade jag klippt av mig mitt långa hår, bara för att jag hade suttit och blivit irreterad över hur det alltid fastanade i min skidhjälm eller hur statiskt det alltid blev i kylan. Och nu i förrgår gör jag likadant. Satt lugnt och slötittade på TV när ett inslag om V. Beckhams kommande program kom upp och satte ideér i hjärnan på mig. Plötsligt väcktes lusten att klippa av håret. Jag älskar nämligen frisyren hon har, den är asläcker. Satt en stund och drog i håret  fram och tillbaka samtidigt som jag  funderade på hur jag skulle attackera det med saxen för att möjliggöra frissan. Efter ett tag hade jag kommit på hur, in på toaletten slet fram saxen och kammen. Först satte jag upp det övre håret i en hästsvans, därefter tog jag det lilla i nacken och gjorde en stram hästsvans som jag sen klippte av tajt invid hjässan. Tog upp nackspeglen och såg att det hade lyckats. Sen gjorde jag samma sak med den över hästsvansen, kammade håret i stram hästsvans och klippte av. Resultatet blev skitbra!!! Nu ser frissan ut som den stora bilden på V.B nedan, helt aslyckat, jag är jättenöjd ska bara bleka det också som en sista tusch.  Jag måste få beröma mig själv för det här.....Sambon är också helnöjd...huummmm han som alltid säger att jag ska ha långt hår.

            

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Kan tänka mig att det är skitsnyggt!
Lägg ut en bild! Genast!
Puss

2008-01-02 @ 13:27:30
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: maritzi

Om jag bara haft någon. ska se om sambon kan hjälpa mig.

2008-01-02 @ 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0