Men herregud..

Vad det stormar idag. Det blir till att sitta inne och häcka, lite trist. Bor man i en tvåa finns det inte så mycket ak tiviteter som står tur. Att städa tar ca 15 minuter sen är det bara en massa dötid. Får väl se vad som kommer att hända idag. Väntar med spänning på kontakt från jobbet jag sökt. Självklart kommer de inte att höra av sig idag men det är spännande trots allt, att vänta och se, kanske jag får det.
Vovvarna glor rastlöst på mig, Mojje vill säkert gå ut men NÄ han får vara så god att finna ro inne för i det här jävla vädret kommer inte jag att gå några skogspromenader. Kanske jag skulle ringa syrran och göra en loppistur det passar bra en sådan här dag. Fynda lite och så. Jag får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0