Måndagmorgon..

Uhhh vad trist när man kommer upp på morgonen och upptäcker att brödet är slut!
Det är dessutom krångligt på morgonen för först måste vovvarna ut och göra sitt. Idag valde jag att göra allt samtidigt, alltså promenera med dem till macken så de samtidigt kunde göra sina behov. Men vilken röra, väl utanför macken när jag skulle binda dem snurrade till det så in i bomben. När jag gick in satte de igång att yla högt i kör...jäkla liv...sen såg jag GB gubben, jag bundit dem i, vaja oroligt mycket. Så jag checkade vad som stod på och när de då såg mig blev det ännu värre liv. När jag sen var färdig och kom ut var de hysteriska...kunde knappt binda upp knuten runt stolpen. Det är snurrigt att ha med båda vid sådana här tillfälle.
Jag fick med mig fyra goda frallor, trotts allt, men nästa gång går jag själv.
Nu ska jag fika, mums.


Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Jag har inte heller något bröd...
Buhuuu

2008-01-21 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0