Män som flirtar på Facebook

 Jag har en sida på Facebook också. Denna skapade jag efter påtryckning från dottern. I min profil har jag lagt in att jag är sambo och om det är någon som vill lägga till mig i sin vänlista går det bra, då som "vän" mellan 37-57 år, Är det inte då konstigt att jag bara får "Are you intressted" från män. Det kan väl ändå inte vara rätt? Det borde vara både kvinnor och män!
Sen är det också det här med hur jäkla illa de här männen ser ut....fasansfullt alltså.  Nu vill jag inte vara elak eller så, men jag blir faktiskt lite orolig. Bara för att kolla la jag in en yngre åldersgrupp och då såg männen helt ok ut. Men i den åldersgrupp jag lagt in har de sjavat till sig något så förfärligt. Visst en och annan hurtbulle förekommer mindre än sällan, men de flesta av männen visar sig med foton där de skyltar med en jätteölmage, tjocka nackar, kala hjässor...+ tjocka, rödflammiga ansikten. De flesta är dessutom osmakligt klädda i en solkig, fyrkantig T-shirt....hur snyggt är det?
Tänk om jag nu var singel och kände mig ensam och övergiven. Skulle då detta vara mitt öde? Jag blir mörkrädd...Jag menar kvinnor ser ju inte ut så på sina bilderi samma åldrersgrupp, se på mig bara...inte för att skryta men jag försöker iallafall mitt bästa. Jag låter ju inte mig förfalla....Nä, ni män i den övre medelåldern fram med hopprepet om ni vill vara attraktiva på marknaden....ni med ölmagar skrämmer + vem vill ha en framtid med  man som kommer att dö i hjärtattack snart efter relationen inledds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0