Idag har jag nog funnit det....

SmileyCentral.com 
Ja då, idag sökte jag efter ett jobb, hör å häpna, men nu är det faktiskt dags att komma igång. Surfade lite och så plötsligt såg jag det. Precis ett sådana arbetsuppgifter jag vill ha, socialt men ändå så jag kan gå undan om jag vill. Nu kommer jag inte att berätta här var någonstan, det får bli vid ett annat tillfälle. Men håll nu tummarna.....Nu ska jag skriva ner min CV och personligt brev, denna del avskyr jag men det är ett måste tyvärr...Jag känner faktiskt att jag, citat ljuger när jag skriver det positiva om mig själv...kan det vara för att mitt självförtroende inte är på topp? För visst är man inte så käck i vardagslivet som man påstår här? Man är väl en nyanserad person, vissa dager si andra så...Sen gillar jag inte klyschor som många bollar i luften, flexibel, innovativ, nytänkande mm. Ett jobb ska var roligt att gå till, en plats som ska berika för man ska vara där så stor del av sin tid...

Arbetsplatsen där mitt "jobb" är lokaliserad är nog också lämplig för att ha med mina vovvar på, kan jag hoppas (önsketänkande), men det löser jag annars...Så håll nu tummen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0