Hemkommen sambo

 Så var han hemma igen. Visst är det märkligt? Imorse var min sambo hel och nyvaken. Vi åt frukost framför TV:n, efter det var ute med vovvarna som vanligt. Vid halvtolv sa sambon, Hej då, för att gå till sjukhuset och operera knäet. Klockan ca sju ringer han mig och talar om att allt är bra så nu kan jag komma och hämta honom. Väl hemma fixade jag käk till honom som serverades framför TV:n. Efter en stund säger jag till honom, fan vad lustigt, i morse satt vi här och du var hel och nu, några timmar senare, sitter vi här igen och du har ett nyopererat knä....
Hade detta varit förr i tiden skulle han säkert fått vara kvar iallafall en vecka på sjukhuset och hela grejen skulle vara jättestor men nu är det liksom ingenting. Men det är ju klart, han måste vila i högläge några dagar innan han kan knäskura golven igen. Hoppas det inte dröjer för länge.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0