Gynning, så härlig

  Visst är hon läcker och härlig den här kvinnan? Hon ger en hel massa energi som smittar av sig. Tänk om jag var så frisinnad som hon verkar vara. Önskar jag kunde stå för alla tokiga misstag, nej förresten, erfarenheter, menar jag, som jag gjort genom livet. Istället förtränger jag dem och gömmer dem långt inne i själen. Tillslut är de så långt undanträngda att jag ibland undrar om de verkligen hänt om jag ens kommer ihåg händelsen. Om jag nu mot alla odds skulle det skäms jag för mig själv. Hu ja...vilket mörker...Men egentligen så är mina erfarenheter inte värre än någon annans, tror jag...Tänk om jag kunde, bara så här, berätta om eskapaderna jag varit med om, som ni skulle skratta somliga skulle förfäras....men ändå. Vilken styrka!!! Får väl se, kanske jag skaffar en anonym blogg där jag kan vräka av mig mina inre demoner....man det hade inte varit det samma. Undra om jag någonsin kommer att våga?
Är ni likadana? Beror det på vår uppfostran att vi inte vågar stå för det  vi gjort? Alltså det "busiga". 
Tacka vet jag Carolina Gynning, hon verkligen är och blir respekterad för det....Heja Heja...
Missmilja. du får gärna vara fri i ditt sinne, jag skulle aldrig döma dig eller dina syskon, kom ihåg det!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0