Förkylningstider

Nu snörvals det till höger och vänster. Alla jag snackar med låter hesa och skrovliga. Inte kul...
Jag avskyr nämnligen att bli förkyld för jag blir så jäkla dålig.....länge....Får väl börja trycka i mig förebyggande preparat så kanske jag kommer undan, lite iallafall.
Idag är vädret i Hlm stormigt, iskallt och grått inte ens hundarna vill vara ute längre stunder. Lekte lite kast med snöboll tidigare men vovsingarna tappade snabbt lusten. De stod mest och skakade så vi gick in igen. Nu slappar jag framför TV:n istället. Talade precis med sonen, har inte fått kontakt med honom då nätet varit lite lustigt. Lilldottern har rest tillbaka till Norge för att göra sista jobbmånaden. Hon åkte igår sent och vi har ännu inte hört av henne, lite oroligt i detta vädret. Gillar inte att de körde upp när de kunde rest med tåg. Nu kommer jag att ha ont i magen tills jag vet om resan gått bra. Vägen genom Norge är inte den bästa. Smal, kurvig och hal ända från Oslo till Målyö dessutom ska de resa över Mörkedal, en fjällväg som alltid är översnöad. Finns risk att fastna där om man har otur.

               

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Jag vet, vartenda jävle är förkyld inklusive MIG!
Ser du att jag fixat lite med bilder i din blogg :D

2008-01-04 @ 21:55:58
URL: http://www.missmilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0