Energilös

Ush, va tradigt det är när man känner sig helt orkeslös. Gitter inte duscha, fast jag vet att jag kommer att känna mig mycket piggare efteråt. Har i par dagar kännt det som om någon förkylning är på G men mer än så blir det inte. Jag och sambon sitter här och har huvudvärk, värk i kropparna och fryser. Orkar inte med vovvarna bara, de tycker vi är skittråkiga. Men man får ha sådana här dagar, eller hur?
Mojje har ju också varit lite hängig, men verkar ok nu. Pompe däremot han har all energi i världen. Han hitter bara på nya hyss hela tiden. Fram å tillbaka med skor, post, bollar och ben. Nyss var det bordsbenet:( inte lika roligt. Plötsligt rasar han ihop och somnar, men en halvtimme senare är han i full gång igen. Hej hå...
Får väl se vad som kommer att ske idag, inget bestämt ännu.

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Jag och Mijo tänkte komma och hälsa på snart och då får ni vara pigga å glada :))

2008-01-09 @ 12:47:26
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: maritzi

Ja, du det hade varit så jäkla upplyftande....gör det så fort som möjliggggggt

2008-01-09 @ 12:55:57
Postat av: Miss Milja

Mamma, hälsa Thomas sååå jätte mycket! Jag tänkte på honom heeela dagen igår men hade inte hans nummer. Inte ditt heller - på den nya mobilen. Den gammla är stendöd. Hoppas han inte tror jag glömde honom - känner mig så usel, men han ska få något fint när jag kommer :)
Hälsa å kramas!

2008-01-09 @ 13:20:56
Postat av: maritzi

Inga problem gumman. Han blir nog glad när du än kommer och uppvaktar honom.Han tackar så mycket....kram

2008-01-09 @ 14:42:15
Postat av: Veronica

Du had inte lämnat ngn länk till din blogg men ja kände ju igen Missmilja här o lillvovvsingen så ja gissade att ja kommit rätt :P
Tack för peppingen, väldigt uppskattat från min sida. Jag blir så glad när man tar sig tid att tänka igenom vad som skrivs i bloggen. Tack för det :)
Ang. valpar så kan jag nog vara intresserad i framtiden. Just nu är det så mkt, och vinter! Jag har planer på att åtminstonde ta en kull på Smilla nångång o rätta tiden är nog snart. Vi får helt enkelt hålla kontakten :)

2008-01-09 @ 17:57:11
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: Veronica

juste, berätta lite om vovven :D

2008-01-09 @ 17:57:34
URL: http://humlisen.blogg.se
Postat av: Veronica

låter bra :) Vi håller kontakten :D

2008-01-10 @ 09:27:17
URL: http://humlisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0