En mycket obehaglig upplevelse

som får mig att må illa är när jag tänker på vad som hände i måndagsmorse. Jag hade nyss stigit upp, golvet kändes kallt så jag rotade fram mina rosa, mysiga, luddiga morgonskor. Då de är höga, som halvstövlar, i skaftet krävs det både lite fart och kraft för att komma i dem och det var då som det obehagliga inträffade. Halvägs in med foten kände jag att något först stack till hårt och som gjorde något så jävulskt  ont igenom naglen på tån brevid stortån. Vad fan....han jag tänka innan jag försiktigt fick upp foten igen för att se vad det var. Där, rakt genom naglen satt en knappnål, som jag fick dra bort med så mycket våld att . Huuuuu...hela naglen lossnade från botten, ni förstår....HUUUUU..Bara jag tänker på det så far jag illa. En timme senare satt jag i bilen med Grannen på väg till Ystad. Emellanåt kände jag att det värkte till i tån, som jag smort in i hemmorojdsalva (innehåller bedövning)för att slippa det värsta smärtan och då gick det som en ilning genom kroppen. Fy fanken vad det är obehagligt med naglar........och nu kom jag att tänka på den igen för det värker fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0