Äntligen är ansökan...

SmileyCentral.com inskickad fast det var några turer framåtillbaka. Mottagaren kunde inte öppna i det format jag sänt det i, förmodligen hade de ett äldre program jag. Tillslut efter  4 sända mail kopierade jag hela skiten och la in i meddelanderutan, kanske inte så proffsigt, men så fick det bli. Sen har jag min gamla arbetsgivare på Norra Skåne som referens vilket är strategiskt då han är connected till mottagaren.
Så åter igen håll tummen!!!
Nu har jag också bestämt att det är dags att ta ut examen i Sociologin. Saknar vissa poäng då jag var inlagd på sjukhus halva första kursdelen, typiskt, sedan har det bara inte blivit av. Men idag har jag varit i kontakt med ett universitet där jag eventuellt vill ta en master i internationell markadsföring. En super utbildning med 6 månaders praktik. De ringde upp mig idag så jag har fått bra information. Jag får se...först måste jag ha sociologin klar så jag kan ta ut kandidaten som annars bara är ett slöseri.
Jag var i eftermiddags och fikade med mor och bror på ett  jättemysigt fik som heter Villa Verum. Där träffade mina arbetskamrater från i somras, lika trevliga som då. Talade lite med gamla VD:n som är en helskön gubbe på 85 år, tror jag. Han arbetar ännu eller är på jobbet varje dag. Norra Skåne var en mycket trevlig plats och tyvärr hade de ingen ledig tjänst så jag blev bara där över sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0