Aj aj aj....

 
Klämde väl foten i bildörren. Hur man kan göra det?
Jo man öppnar dörren, kryper in över sätet för att leta efter en borttappad snusdosa samtidigt som stormen får tag i dörren som med full kraft krossar min fot mellan dörren och trösklen...Gjorde det ont tror ni? Så in i HELVETE...
Tårarna, inte tårna tack och lov , sprutade ut...jag ålade in i förasätet men insåg att jag nog borde försöka ta mig in och undersöka traumat. Halt som en sjöman tog jag mig fram till ytterdörren och uppför trappan.
Vad ögat kan se är det nog ingen större skada men det värker ända upp till knäet och jag kan för tillfälligt inte trö på den. Sitter här bandagerad i soffan och bloggar med kroppen fullproppad med värkpiller.
Ena stunden är man go och glad andra stunden förkrossad.....Gonatt

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Stackars lilla mammi! Puss

2008-01-27 @ 19:22:26
URL: http://www.missmilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0