Utestängd...

 Finns det något värre? Klart det finns, men det är frustrerande när nätverket inte funkar, det ska gudarna veta. Jag är en van bloggare, så när jag inte kan komma ut på nätet stannar världen för en stund.
Gick in på mina kommentarer och blev så glad åt att Katarina Kennelmamma var nöjd med oss i Lördags. Visst har hon rätt, lite biten blev jag nog. Går redan och planerar inför nästa utställning.....Det var jättetrevligt att få vara med. Och nu när jag fått vara med en gång fattar jag mer vad det handlar om. Det är lite svårt innan.....
Dagarna sedan i lördags har mest gått sin gilla gång. Inget jobb:( pågång så nu börjar jag nästan tappa lusten för att söka något. Satser istället på att bli färdig med mina högskoleuppgifter, ska bli skönt att få examensbrevet i handen. Sen har jag planer på att ta en kurs så att det sammanlagt blir en spetsinriktning, typ specialpedagog eller nått. Igår var vi med Mojjeneisen hos veterinären igen, han hade fått öroninflammationen åter. Han har bara varit hos veterinären en gång tidigare med problemet, de andra gångerna har jag behandlat honom själv med den penecillin som fanns kvar, men det räckte inte denna gång. Han har kliat och kliat. Så igår fick vi äntligen reda på varför det hela tiden återkommer och det är jätteskönt för nu vet vi hur vi kan undvika utbrott i framtiden. I värsta fall får han operera bort tonsillerna, bättre det än att han får inflammation. Hans vet. är kanon bra, vi är så jäkla nöjda och trygga med henne. Hon är rak, hjälpsam och givmild med sina kunskaper, vilket vi verkligen uppskattar. Om hon inte berättat för oss hur vi kan motverka nya uppkomster kunde hon ha gjort sig en förmögenhet på Mojjes öroninflammationer. Sedan bad hon oss sköta Pompe på samma sätt då han är en ras som ofta får samma problem, helt spontant kollade hon honom också. Schysst! Rekommenderar verkligen denna veterinär till alla som är intresserade. För oss är det jätteviktig att det verkligen är en rejäl person som behandlar våra hundar. En som vet hur de ska tas så de inte blir nervösa.
Nu på morgonen har jag själv varit hos min sjukgymnast och fått en omgång aukupunktur, stavas det så? Iallafall var det jätteskönt, mina lemmar har ju värkt och haft sig i flera veckor nu. Hoppas att det kommer att hjälpa snabbt så livet blir lite lättare igen.

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Äntligen ett nytt inlägg, jag har kollat o kollat... Hatar när nätet krånglar!
Tråkigt med alla öronproblem, Baltazar har samma, han har inflammation jämt.

2008-02-26 @ 12:43:45
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: Martin (videobloggarn)

ja ricktigt tröligt när internet krånglar :/

2008-02-26 @ 12:49:05
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: maritzi

MissM. Ring mig ska jag berätta hur de ska göra med detta, ganska enkelt.

2008-02-27 @ 06:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0