Solig...

skogspromenad med våra vovvar Mojje, Mijo och lille Pompe. Fullt ös och inga outbreaks från Mijo. Visserligen mötte vi inga andra människor. Tur var väl det för vi passade också på att träna honom att gå bakom eller max brevid oss. Lite tid tog det men snart hade han förstått reglerna....annars hade kopplet hakats på. Vi hade ett underbart väder vilket jag ínte tror att det blir i morgon för här har börjat blåsa riktigt hårt, hör jag. Men det är ju klart, inne i skogen brukar inte blåsten vara så stark...
Puss och kram till dottern i Sälen som jag vet läser denna blogg. Mijo mår superbra, leker, busar, vilar och äter massor. Sover i min säng, under mitt täcke...avundsjuk va?? trodde väl det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0