Pompe dreglar...

floder idag. Han har säkert varit och ätit på något han inte borde eller är det tvättvattnet han drack lite av i går. Han är överallt och ingenstans samtidigt, plus att han ska stoppa allt han ser i munnen. När vi är ute och går får jag hela tiden hålla koll men trotts det lyckas han varje gång jag kollar ha något skit i munnen.
Som sagt, igår drack han tvättvatten. Sambon hade lagt sin jacka i blöt i en hink på toaletten och den var Pompe framme vid, två gånger och lapade i sig av. Nu var det inte mycket men ändå. När min mellersta dotter var liten var hon likadan. Allt stoppade hon i munnen, jag har plockat ut levande getingar som har varit helt omtumlade efter att hon snurrat runt de i munnen med hjälp av tungan, sen har det varit häftstift och skruvar....En gång, hade hon lyckats välta en flaska flytande Ariel som började läcka. När jag fann henne låg hon och slickade i sig tvättmedlet. Det kunde ju inte vara bra, tänkte jag och ringde giftcentralen. Alla vet ju hur rent vittvätten blir av Ariel så den måste innehålla något giftigt. På giftcentralen frågade de bara om det bubblade ur munnen på henne...Gjorde det inte det så var det ingen fara....så då får vi hoppas det gäller samma för Pompe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0