Nu är det över..

Då var vi hemma igen efter Pompes första utställning som gick jättebra. Han kom inte först och inte sist, men näst sist. Det var så kul för alla valpar före Pompe var hans bröder...alla de är Blue Roan...den av dem som "vann" var den helt otippade Lill Eddie, så kul.  Sen vann de syskongruppen också,  där var tyvärr inte Pompe med. Han är ju svart/vit, estetiskt var det vackrare med helheten som det nu var. Pompe fick fantastisk bra bedömning....så här finns potensial inför framtiden;D . Vi anlände till Kupolen vid 8 i morse, jag var avslappnad i och med jag bara skulle vara med som åskådare. Men så plötsligt ändrades allt till att jag, som aldrig har varit med förr, skulle gå med Pompe, huuuuu och fyyy. Jag blev skitnervös, Helt oförberedd, det är en annan sak att träna hemma. Enligt Grannen som var där såg det skitbra ut, Pompe gick och stod bra. Själv minns jag ingeting...hade fått blackout en lång stund innan vi kom in i ringen. Fast jag måste få säga att mina fördomar om utställningar förändrades. Alla var kola människor, inte så hypade som jag, typ, hade förväntade mig. Visst det blir säkert mer avancerat på högre nivå, men då har även jag fått mer erfarenhet, så det ska nog gå bra det med. Nu slapppppppaaaaaaaaaar vi......det tog musten ur oss så här första gången. Kul var det

Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Jag trodde Pompen skulle vinna juh, han är så fin!
Puss till honom

2008-02-23 @ 15:28:58
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: katraina

Hejsan!
Ni var jätteduktiga idag och sköter så himla bra i ringen och utanför,nu får ta du nog lite blodad tand,hoppas jag....Jag är stolt över er och syskonklassen blev vi BIS-2 av alla syskon.skitskoj..säger jag som stolt uppfödare till dom alla...kram katarina

2008-02-24 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0