Mitt barnbarn....

 är helt galen. Jäkla Puder puff, bet väl en man i byxbenet, idag, när vi var på skogspromenad. Precis innan incidenten diskuterade jag med mitt sällskap Jessica, om han verkligen skulle vara lös, han är ju så opålitlig. Jessica svarade att, här är ju inte så många människor vid denna tiden, du får prova. Så i en uppförsbacke fick jag syn på ett sällskap på två män och en kvinna. Mijo såg dem också och satte av emot dem. Jag ropade, stanna både till dem och åt honom som inte lyssnade. Sällskapet stod blixtstilla och jag var nästan så jag kunde ta Mijo när han sätter av framåt, rundar de första två för att hugga tag i byxorna på mannen längst bak.  Fy vad jag skämdes, usch, usch!!! Självklart bad jag så mycket om ursäckt...de sa att det gör ingeting men visst gör det. Anledningen till varför Mijo valt mannen längs bak som offer var för han var, tror vi, "förståndshandikappad". Inte för att Mijo inte biter andra friska män, för det gör han, men i denna situationen såg det ut som han strategiskt valde ut sitt offrer. Hur ska jag göra med detta problem? Plus att Mijo nyss i förra veckan bet två andra män vid olika tillfällen. Nu får han tillsvidare gå kopplad...friheten är inskränkt. Känns inte kul att gå ut med honom någonstans för tillfället....nu ska han dessutom vara här hos oss en hel vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0