Min lilla dotter ska.....

SmileyCentral.comSmileyCentral.com Bli sambo med sin underbare Johan som hon varit tillsammans med i snart 4 år. Jättekul, tycker vi. Hon ringde, från Norge där hon bor för tillfället, och berättade nyheten för mig. Min dotter är lite tokig, med många infall, som när hon berättat nyheten, frågade jag, När detta ska ske? Då svarar hon, när jag kommit hem från Filipinerna, som jag visst glömt att berätta att jag ska till, va? Ja just det, det har du, svarade jag. Hon ska dit med några vänner på semester och samtidigt  ta dyrkarcert, berättade hon. Sen när hon kommit hem därifrån ska de flytta ihop. De har fått en vacker våning på två rum och kök mitt i centrum....spännande. Först när hon ringde sa hon, mamma jag ska bli, tyckte jag, faster? Vaaaaaaaaaa, sa jag, vad säger du, samtidigt som jag tänkte, jäkla Sebastia vad har du nu hittat på? Jag ska bli sambo, förtydligar hon. Huuu...jäklar, sa jag, och berättade för henne vad jag tyckte hon sagt....
Som sagt, hon och Johan passar så bra tillsammans, de är lika varandra i mångt och mycket + att de liknar varandra till utseendet, vilket är lite lustigt. Ser man dem sitta sidan om varandra kan man tro att de är syskon för så lika drag har dem. Förutom detta har de liknande intressen. Han musiken och hon dansen...de är båda aktiva människor som inte låter relationen hidra dem från att nå sina mål i livet. De verkar lita på varandra och ha stor respekt för varandras intressen. Sen har Johan en underbara familj som berikat min dotter, en svägerska som nu är en av hennes bästa vän, svärmoroch svärfar som behandlar henne som sin egen. Så nu kan jag säga att jag är nöjd och glad för min dotters skull.....andra dottern som blir sambo....bara sonen kvar. Känner en liten tår i ögat av glädje över att jag berikats med så underbara barn och deras respektive. Båda mina döttrar har varsin härlig kille som är jättebra stöd för dem i livet....den äldsta blev tillsammans med sin när hon var fjorton år, idag är hon tjugotre och de är fortfarande tillsammans, sambo de också. Tack gode gud, amen,

Kommentarer
Postat av: katarina

Glömde att säga att jag har lagt in nya bilder på Pompe på hemsidan.......

2008-02-03 @ 12:24:49
URL: http://freeebs.com/kennelpuppydreams
Postat av: maritzi

Jag såg dem, jättefina. Vi får växla lite bilder över mailen.

2008-02-04 @ 11:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0