Middag hos mor

 Mmmmmmmm, mammas spagetti och köttfärssås, mums.
Nu har vi varit hos mor och far och spisat middag, visst är mammas mat bäst? Efter maten gick mor och jag på en långpromenad runt motionsslingan i Tormestorp med Mojje och Pompe. Halvvägs på rundan upptäckte Pompe en göl som han slängde sig i. Mojje stod vid kanten och tittade på, han gillar inte att bli blöt.  På ett annat ställe fann de en vattenpöl som var frusen. Denna roade de sig med att ta sats och slira sig över flera gånger. Vi blev lite oroliga att någon av de skulle bryta benen men det gick bra. Väl hemma fick vi bada dem båda två, de var så skitiga. Nu sover de här brevid mig. Pompe ligger med huvudet på mitt lår som nu är vått av hans dreglande, mysigt. Kvällen kommer sambon, jag och vovvarna att ägna åt mys och en rolig DVD, måste vara utvilade inför morgondagens äventyr.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas det är något roligt äventyr... Men det berättar du väl om!?

2008-02-04 @ 19:46:22
Postat av: Miss Milja

Hej mammi,ledsen att jag är så kass på att kommentera...men jag läser ALLA inlägg ska du veta. Saknar dig! Hade också velat ha mormors mat mmm men din är minst lika god! Saknar dig!
Pussas

2008-02-04 @ 22:21:02
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: maritzi

Missm. Ja, det har jag nog märkt. att du är men jag vet att du är inne här varje dag eller flera gånger per dag. Jag saknar dig med, Bea kommer nog till helgen, tror jag. Vi hörs på telefon.

2008-02-05 @ 10:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0