Kaffe..

För några timmar sedan var jag och köpte kaffe så nu har jag satt i mig tre koppar. I vanliga fall blir det en kopp men bara för att jag inte fick det direkt på morgonen så har jag kompenserat med att dricka förmånga koppar. Nu sitter jag här och mår lite illa...typiskt.  Ska försöka sova en stund för nu sover båda hundarna...men det är inte så lätt att komma till ro efter allt kaffe. Även om tröttheten sitter som en mössa på huvudet är kroppen rastlös. Men ska försöka blunda lite, om jag bara kan låta bli datorn för ett ögonblick.

                                        


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej hej, va har du för mail adress?

2008-02-08 @ 17:17:12
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com
Postat av: maritzi

Mikaela: Den är [email protected].

2008-02-09 @ 07:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0