Här sitter jag uppe

sedan halv fyra i morse. Kunde bara inte sova, om det var blåsten eller något annat som väckt mig vet jag inte men somna om gick inte. Låg och läste Arn en stund och tyckte att ögonen föll igen, men när lampan släckts var jag klarvaken igen, typiskt. När jag vaknar så här tidigt har jag alltid svårt att somna om för jag börjar tänka på vad gott det skulle vara med kaffe osv. Sen blir jag rastlös och måste stiga upp. Nu sitter jag här och känner mig skittrött men kan inte somna för nu börjar det ljusna och en ny underbar dag är pågång.
Igår kväll talade jag med mellandottern som är sjuk, halsfluss tippade jag på, får se hon ska till vårdcentralen nu på morgonen. Stackars barn, hon lät inte pigg, när jag hör dåliga nyheter som den här vill jag bara åka till henne och ta hand om henne. Jag saknar mina barn så jäkla mycket, hoppas att jag snart kan åka till dem eller de kommer hit. Barnen är mina allt.....det är hårt att inte ha det dagliga umgänget med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0