Vilken dag...

Just det. Idag har jag haft min första kund. Snacka om att jag blev förvånad när Kollegan kom in i min salong och sa att jag har en utmaning till dig. Jasså,  vad spännande. Vem då? Samtidigt som jag hoppades att det inte skulle vara en blodtörstig hund hon talade om. En kanin, säger hon. Kanin, svarar jag med hakan hängandes i bröstkorgen. Oj då..Men javisst det blir kul...
In kom kaninen, som förrut alltid hade blivit sövd för att reda ut alla tovor i ansikte och rumpa. Jag ställde honom på trimbordet och såg snabbt vad som behövdes göras för att befria den lille från tovhavet.
En knapp timme senare lämnade en lättad ägare och en ännu lättare kanin min salong. Tänk vilken kostnadsskillnad för ägaren. Istället för att betala 2000;- på djursjukhuset blev det 100;- hos mig. Härligt att få kunna hjälpa till....
Efter kaninen kom en liten blandis som skulle strippas. Men kaniner tar jag gärna emot fler gånger...Så välkomna till
K9 Trim, Västertorg 2, Hässleholm.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad mysigt :D

Jag kommer snart ner och hälsar på...

Puss

2008-08-06 @ 08:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0