Ursäkta

Men min lapp har varit ockuperad av sambon eftersom han tappat sin egen i golvet för några dagar sedan. Och för att han inte ska fara alltför illa så får han låna min.
Kom precis hem från en liten shoppingrunda där jag införskaffade en bredrandig plastmatta i svart och beiget. I bilen på väg hem satt jag och planerade var den skulle ligga typ i köket eller i hallen. Snyggt skulle det iallafall bli....
Men hela planen gick snabbt i kras eftersom Pompetoken tagit sig friheten att gnaga av en stor bit ur den. Jäkla hund!!!! 
Så jäkla retfullt...så nu har jag en ny trasig matta, vad ska jag nu göra med den. Känns taskigt att bara kasta den.
I helgen kommer min kusins lilla Kitty hit för att spendera natten, det blir skoj för killarna som bara älskar tikar. Hon är en liten Westie och hur go som helst. Så här blir fullt upp.
  I morgon kommer veterinären att låna min salong hela eftermiddagen för att vaccinera vovvar och katter så jag kommer att vara ledig. Hoppas bara vädret blir fint eller åtminstonde uppehåll för då ska vi ut i skogen och söka efter kantareller. Mojje är ju en hejjare på att hitta dem. Hur han har lärt sig detta har vi ingen aning om. Pompen verkar också intresserad för han kämpar på för fullt....men han har en tendens att bita av hatten på dem vilket inte är helt ok.
Ha en skön kväll och krya på dig lilla tösen hemma i Karlskrona. Hoppas du snart är på benen.


 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Grattis till din nya rörelse....lycka till!

2008-08-28 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0