Trivs så bra..

på jobbet. Mina kolleger är supertrevliga, trotts att jag bara varit där en kort tid så känner jag mig som hemma. Varje kväll längtar jag till nästa dag med nya upplevelser, som t ex en död mus och en jättedinusauriespindel. Usch...hu hu hu, nu kryper det i kroppen....  
Idag har vi jobbat som tusan. Själv har jag stått på huvudet i toalettstolarna för att få dem skinande rena.  Köpte ett undermedel, som var super,  för detta i morse på Stobymåleri.  Och som alltid när jag får något i händerna så går jag loss på allt som kommer i min väg. Så nu värker det i både händer och i axeln. Men fint blev det.
Grannen hade våra små prinsar en stund i eftermiddags. Vi är så tacksamma för honom. Han är guld värd. När jag kom för att hämta dem så hade grannen sina goa barnbarn på besök. De var så uppåt och glada. Lilltjejen klappande (bankade) Pompe på huvudet och sa: - Så så.  Medan lillkillen lekte att han var hund och bet mig i benet. Inte hårt dock, ha ha.
Go´natt kära läsare..

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej!

Kallade mig trimkompis sist men känns bättre med ett namn. Låter som du fått igång en stor rörelse?

Hur många är ni på salongen? Var det svårt att få elevplats? Får du papper på utbildningen? Förlåt alla frågor men jag blir så intresserad av att själv komma igång med ngt liknande och blir inspirerad av det du skriver. Hoppas du orkar svara :)

2008-08-31 @ 22:21:44
Postat av: Anonym

Maggan:

"Stor rörelse" är väl inte riktigt rätt beskrivning för min rörelse består, än så länge, bara av mig.

Om det kommer att vara svårt för dig att få elevplats kan jag tyvärr inte svara på för det kommer helt i an på dig osv.

Sen får du ursäkta, men jag förstår inte riktigt vad du menar med frågan; får du papper på utbildningen?

Men det är kul att du blir inspirerad, berätta gärna om dina egna planer. Om i vilket skede du är osv och så önskar jag dig lycka till. Lycka till:) Förresten har du en egen blogg?



2008-08-31 @ 23:33:24
Postat av: Maggan

Förstår att du tycker jag är frågvis. Med papper på utbildningen menar jag något slags bevis för att du gått trimutbilning, vissa kunder kanske vill se ngt bevis tänkte jag. Det brukar ju hänga tonvis av massa diplom o annat på den typen av verksamheter. Salongen lät stor med tänke på kollegorna ytterligare en fadäs från min sida,sorry. Mina planer är inte så långt fram än. Ska försöka hitta elevplats innan jag startar ngt, om jag gör det. Har ingen egen blogg men man kanske skulle starta det också för att skriva av sig o inte trakasera andras bloggar HA HA

2008-09-01 @ 16:50:33
Postat av: Maritzi

Om det är mängden av diplom du är ute efter så bör du gå en hel utbildning och lite till. Men du får vara beredd på att det kommer att kosta en hel del för dig. Men det finns flera vägar du kan gå för att nå dina mål. Synd att du tvekar, för det är underbart att omsätta sina drömmar till verklighet. Vad är det som håller dig tillbaka? Kör på vet jag!!

Om du har frågor angående detta så hör gärna av dig. Men då kan du maila mig på [email protected]. För på denna sida är det mest kortare kommentarer som gäller. Lycka till:D

2008-09-02 @ 07:04:21
URL: http://maritzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0